Pasniedzēji
Māris Knite, profesors, Dr.habil.phys.
"Universitātes galvenais uzdevums ir dot iespēju studentam iemācīties maksimāli precīzi un radoši domāt, kā arī attīstīt ticību sev, ka jebkurai problēmai var rast risinājumu" |
|
|
|
Edgars Šīrons, vadošais pētnieks, Dr.Sc.Hab.Ing
"Radošs darbs - zinātne sākās tur, kur sākās mērīšana. Lai sasniegtu augstus tehniski-ekonomiskus rādītājus, nepārtraukti jāpaaugstina darba rezultāta kvalitāte - precizitāte." |
|
Jānis Vība, profesors, Dr.Sc.Hab.Ing
"Teorētiskā mehānika pamatojas uz objektīviem, reāli eksistējošiem dabas likumiem un dod zināšanas, kuras izmanto citas dabas un tehnisko zinātņu nozares" |
|
Modris Dobelis, profesors, Dr.Sc.Ing
"Attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Rasējums arī ir attēls un tehniskam speciālistam ir jāsaprot rasējumu valoda. Tēlotāja ģeometrija ir šīs valodas ābece un sniedz izpratni, kā veidot arī 3D digitālos modeļus." |
|
Aleksandrs Januševskis, profesors, Dr.Sc.Ing
"„Viss jāveido tik vienkārši, cik vien iespējams, bet ne vienkāršāk.” /Alberts Einšteins/" |
|
Andrejs Krasņikovs, profesors, Dr.Sc.Ing
"Materiālu pretestība ir bāzes priekšmets kurš dod pamatzināšanas mašīnbūves konstrukciju projektēšanai un to ekspluātācijas īpašību novērtēšanai" |
|
Oskars Liniņš, profesors, Dr.Sc.Ing
"Mužīgais jautājums: kas ir sākumā detaļa vai rasējums ?" |
|
Juris Saulītis, profesors, Dr.oec.
"Cilvēks un sabiedrība pieņemot lēmumus izdara izvēli. Ceru, ka Jūsu izvēle būs veiksmīga un būs pamats tālāko mērķu sasniegšanai" |
|
Sigurds Jaundālders, asociētais profesors, Dr.Sc.Ing
|
|
Jānis Ozoliņš, asociētais profesors, Dr.Sc.Ing
"Inženieris domā par materiāliem tikai tad, kad konstruē jaunu mašīnu un tad, kad kaut kas salūzt." |
|
|
|
Airisa Šteinberga, asociētā profesore, Dr.Psych.
|
|
|
|
|
|
Aivis Grīslis, docents, Dr.Sc.Ing
"Cilvēka galvenā funkcija ir dzīvot – nevis eksistēt. Pilnveido sevi, lai sāktu dzīvot!" |
|
Juris Kalinka, docents, Dr.Sc.Ing
|
|
Jānis Kaņeps, docents,
"Mācoties jūs sapratīsiet arī to, ka tikai ar saspiestu gaisu, nedaudz elektrības, mehānikas un pietiekamu zināšanu un atjautības devu var paveikt lielas lietas" |
|
Juris Kreicbergs, docents, MSc.Ing, MBA
"Pasniedzēja uzdevums ir motivēt studentu atrast laiku un resursus studijām un novērtēt sasniegto rezultātu konkrētajā studiju priekšmetā. Vēlāk pasniedzējs var priecāties par absolventu sasniegumiem, kuri bieži nav tiešā saistībā ar sasniegto konkrētajā kursā, jo patiesus rezultātus sasniedz tie, kas neaprobežojas ar universitātes zināšanām, bet pastāvīgi sevi pilnveido." |
|
Ēriks Vonda, docents, MSc.Ing
|
|
Gundars Zalcmanis, docents, MSc
"Ir prieks un gandarījums strādāt un sadarboties ar daudzsološiem un daudz sološiem studentiem..." |
|
Oskars Irbītis, lektora p.i., MSc
|
|
Jānis Rudzītis, laboratoriju vadītājs, Ing
"Grūts, bet patīkams ir process, kad projekts tiek īstenots dzīvē" |
|
Andris Skārds, laboratoriju vadītājs, Ing
"Skatīsimies uz dzīvi optimistiskāk" |
|
Māris Stāks, lektora p.i., MSc
|
|
Kārlis Šneps-Šnepe, laboratoriju vadītājs, Ing
|
|
Māris Gailis,as. profesors, PhD |
|
Gaļina Blagova, lektore,
|
|
Kalvis Kravalis, docents, Dr.Sc.Ing,
|
|
Gatis Muižnieks, docents, Dr.Sc.Ing
"Izglītoties nenozīmē piepildīt tukšu spaini, bet gan tumsā iedegt gaismu" |
|
Guntis Pikurs, lektors,
|